Mainostoimisto Hansdotter ja digitoimisto Mediascope Agency yhdistyvät
Kansainvälisesti toimiva strateginen markkinointiviestintätoimisto Hansdotter Oy ja turkulainen digitaalisia verkkopalveluita tuottava Mediascope Agency Oy yhdistävät liiketoimintansa. Yhdistymisen tavoitteena on tehdä asiakkaan elämästä helpompaa tarjoamalla markkinointiviestinnän kaikki palvelut yhdeltä luukulta ja vastata laaja-alaisemmin asiakkaiden tarpeisiin.
– Mediascope Agency tuo meille väkevää osaamista digitaalisten palveluiden osalta, kertoo Hansdotter Oy:n toimitusjohtaja ja osakas Ulla Suur-Inkeroinen.
– Olemme jo tehneet läheistä yhteistyötä ja yhdistyminen on luonnollinen seuraava askel. Hansdotterin ja Mediascope Agencyn samanlaiset arvot ja toisiaan täydentävät osaamiset luovat hyvät edellytykset tuottaa entistä vaikuttavampaa palvelua ja vahvistaa strategisia kumppanuuksiamme.
– Olemme innostuneita yhdistymisestä ja sen tarjoamista mahdollisuuksista, kommentoi Mediascope Agencyn yrittäjä ja toimitusjohtaja Tatu Koivu.
– Hansdotterin asiantuntijatiimi on ottanut meidät avosylin vastaan ja olemmekin jo muuttaneet saman katon alle Hansdotterin uusiin, entistä isompiin toimitiloihin Linnankatu 3:ssa.
Liiketoimintojen yhdistymisen jälkeen yhtiö jatkaa Hansdotter Oy -nimisenä ja työllistää 28 henkilöä. Yhteenlaskettu myyntikate-ennuste vuodelle 2023 on noin kaksi miljoonaa euroa.
Hansdotter Oy on vuonna 2018 perustettu markkinointiviestinnän ja digitaalisen liiketoiminnan ratkaisuja sekä strategista konsultointa tarjoava yritys. Yhtiön omistavat ennen yhdistymistä Ulla Suur-Inkeroinen ja Juuso Enala. Yhtiön myyntikate oli viime vuonna 1,5 miljoonaa euroa ja se työllisti 25 ammattilaista. Yhtiön toimisto sijaitsee Turussa.
Mediascope Agency Oy on vuonna 2018 perustettu verkkopalveluita ja sisällöntuotantoa tarjoava yritys, jonka omistaa Tatu Koivu. Yhtiön liikevaihto oli vuonna 2022 0,25 miljoonaa euroa, ja se työllisti kolme henkilöä.
Aamuset-kaupunkimedia (AKM)