Iloinen kuvakilpailu Naantalissa
Naantalin kaupunki käynnistää Ilo-valokuvakilpailun, jossa etsitään kuvia, joista välittyy ilo Naantalissa. Kilpailulla kaupunki kutsuu asukkaita ja kävijöitä jakamaan kuvia aidoista kohtaamisista, tunnelmista ja ilon hetkistä Naantalissa.
– Kun uudistimme Naantalin brändiä, kysyimme laajasti kuntalaisilta, henkilöstöltä, luottamushenkilöiltä ja yrittäjiltä, mitkä ovat Naantalin vahvuudet ja mikä täällä on ainutlaatuista. Näiden vastausten pohjalta uusi brändi syntyi, ja nyt haluamme ottaa kuntalaiset taas mukaan levittämään Naantalin ilosanomaa, sanoo Naantalin viestintä- ja markkinointipäällikkö Jessica Ålgars.
Kilpailu on käynnissä 10. elokuuta asti. Tarkemmat osallistumisohjeet Naantalin kaupungin verkkosivuilla.
Aamuset-kaupunkimedia (AKM)














